דירות יוקרה בכוכב הצפון

דירות יוקרה בכוכב הצפון

תל אביב ידועה כעיר “חמה” בכל מה שקשור לנדל”ן, כשהשכונות הצפוניות שלה מבוקשות עוד יותר. שכונת כוכב הצפון היא שכונת מגורים הממוקמת בצפון מערב העיר, ויש בה לא מעט דירות להשכרה ולמכירה. דירות יוקרה בכוכב הצפון הן דירות שבחלקן נמצאות במגדלי יוקרה ובחלקן הן פנטהאוזים הצופים לים, ואם אתם צריכים השכרת דירה בכוכב הצפון, כדאי שתמצאו מתווך בכוכב הצפון שמכיר את האזור ויוכל להציע לכם דירות שמתאימות לצרכים שלכם ולתקציב שלכם.

מה חשוב לדעת?
כשמחפשים דירות יוקרה בכוכב הצפון, יש כמה דברים שצריך לתת עליהם את הדעת. ראשית, אתם צריכים להחליט מהו התקציב המקסימלי שלכם בכדי שיוצעו לכם דירות רלוונטיות, מכיוון שטווח המחירים של השכרת דירה בכוכב הצפון הינו רחב. שנית, יש אזורים המתאימים יותר לילדים וכאלו שפחות, כך לדוגמא יש דירות יוקרה בכוכב הצפון עם קירבה ל”גן כוכב הצפון” – גן-פארק שיש בו מתקני משחק לילדים בכל הגילאים ומתקני ספורט, ספסלים ומרבדי דשא רחבים. שלישית, בשביל למצוא את הדירה האידיאלית בשבילכם להשכרה, כדאי שתפנו למתווך מקצועי שמכיר את השכונה על בוריה. אומנם תשלמו את עמלת התיווך, אך הסיכוי שתמצאו את הדירה האידיאלית בשבילכם גבוה הרבה יותר מאשר חיפוש עצמי. בדיוק בשביל זה קיימת גאיה נכסים.

למה לבחור דווקא את גאיה נכסים?
אם אתם מחפשים דירות יוקרה בכוכב הצפון וקיבלתם החלטה נבונה למצוא מתווך בכוכב הצפון, גאיה נכסים היא סוכנות התיווך האידיאלית בשבילכם. בגאיה נכסים, הלקוח הוא מעל לכל והסיסמא: “מתחייבים ללקוחות מרוצים” היא לא רק מן הפה ולחוץ. גאיה נכסים עובדים עם צוות יועצים רחב הכולל מעצבי פנים, יועצי משכנתאות, קבלני שיפוץ, עורכי דין ונותני שירות נוספים, כך שהלקוח מקבל את כל מה שהוא צריך במקום אחד. גאיה נכסים הוקמה על ידי גולן קידר, אחד ממתווכי הדירות המומחים בישראל, והיא משרד בוטיק המספק שירות אמין ומקצועי ובעיקר – אישי. מאות לקוחות אינם טועים, ואם תהיו גם אתם לקוחות של גאיה נכסים, תקבלו שירות ברמה הגבוהה ביותר.

 

 

 

כל נכסי דירות יוקרה בכוכב הצפון