דירות בכוכב הצפון

דירות בכוכב הצפון

 
כאשר מדברים על שוק נכסים להשכרה, מתייחסים לשוק זה בשני אופנים משני כיוונים שונים. הכיוון הראשון הוא אופי הנכס, האם מדובר בנכס מסחרי או נכס למגורים, והכיוונים אליהם מתייחסים הם מכיון השוכרים והמשכירים. אנחנו נתייחס במאמר זה משני הכיוונים, לנכסים למגורים, ובפרט דירות להשכרה בתל אביב.

אין עיר שמחירי השכירות בה גואים כמו תל אביב. בדומה לערים גדולות ומרכזיות ברחבי העולם, גם מחירי הדירות להשכרה בתל אביב מרכז או כל אזור אחר בה, נמצאים בעלייה מתמדת. אפשר להבין את זה, תל אביב היא מרכז העסקים והתרבות של ישראל, יש בה אוניברסיטה אחד ושורה של מוסדות לימודים גבוהים, היצע העבודה בה הוא הגבוה ביותר בגוש דן ובוודאי בישראל, היא מציעה רמת שירותים מהגבוהות בערי ישראל, ואחרי כל זה השוכרים דירות בעיר, נהנים מכיוון מערב מחופי ים מרהיבים, בצפון מפארק הירקון, 4 תחנות רכבת, 3 קניונים, שורה של מתחמי קניות ייחודים, תיאטראות, בתי קפה, בתי קולנוע, מסעדות ומה לא.

כפי שציינו, יש להסתכל משני הכיוונים, זה של המשכירים וזה של השוכרים ביחס לדירות בכוכב הצפון כאשר מדברים על נכסי מגורים. מצד המשכירים, אזי שדירה בתל אביב, היא בוננזה כלכלית, השקעה איכותית, שיכולה לעזור בהיבטים שונים.
מי שרכש דירה שנייה בתל אביב בעבר, ובוודאי מי שיש לו אפשרות לרכוש דירה כיום, יכול להשכיר אותה למגורים, בכסף שהוא מקבל, לשלם את המשכנתא של הדירה הנוכחית שלו וכאשר הוא מסיים עם המשכנתא, להשתמש בכסף לשם חסכון.

לא מעט אנשים עשו כך וממשיכים לנהוג בצורה דומה. לא מעט אנשים שסיימו לשלם על המשכנתא שלהם ויש להם אפשרות לעמוד במשכנתא נוספת, רוכשים דירה קטנה, פורסים את המשכנתא לאורך תקופה ארוכה, משכירים אותה, ומחזירים את המשכנתא דרך השכירות. מי שעזב את תל אביב, יכול והרוויח פעמיים, שכן במקום אחר, הוא יכול לקנות דירה במחירים הרבה יותר נמוכים, ולהמשיך להשכיר את דירתו אשר בעיר.

עבור השוכרים, מציאת נכסים להשכרה בזול זה לא דבר פשוט. זה נכון אם מחפשים דירות להשכרה בתל אביב דירות בכוכב הצפון בוודאי, אך כיום כמעט עד דרום תל אביב, המחירים עולים עשרות מונים על מחירים בערים אחרות. זו הסיבה שאנחנו רואים נדידה של שוכרים לכיוון דרום העיר או לכיוון ערים שכנות של תל אביב. אומנם בשביל ליהנות מהעיר, הם צריכים להגיע בתחבורה ציבורית, ובכל זאת החיסכון הכספי משתלם.

כל נכסי דירות בכוכב הצפון